Pomoc

Zebraliśmy specjalnie dla Państwa zestaw najczęściej pojawiających się pytań kierowanych do Naszej firmy od klientów. Mamy nadzieję, że odpowiedzi będą wystarczające i pozwolą na szybsze podjęcie decyzji o współpracy z firmą POLCIUCH.


Lista pytań naszych klientów:



Jaka jest minimalna ilość zamówienia?

Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży wyłącznie w ilościach hurtowych. Z tego powodu minimalne zamówienie na 100kg.


Dlaczego nie ma cen na stronie?

Jesteśmy bezpośrednim importerem ubrań z Anglii, Walii i Niemiec. Z tego powodu ceny uzależnione są od kursu walut, który bywa zmienny. Nasi klienci mogą również dokonać płatności bezpośrednio w obcej walcie (akceptujemy Funty oraz Euro).

Aby uzyskać aktualny cennik zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem formularza na stronie (dostępny poniżej) – nasz przedstawiciel oddzwoni i przedstawi aktualną ofertę.


Jakie są godziny otwarcia?

Specjalnie dla Państwa wygody nie mamy stałych godzin otwarcia. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez 24h, przez 7 dni w tygodniu. Z każdym Naszym klientem umawiamy się indywidualnie o dogodnej porze.


Czy można wybierać ciuchy z towaru?

POLCIUCH to w 100% oryginalny niesort – tak importujemy i tak też chcemy sprzedawać. Każdy nasz klient nie ma możliwości wybierania ubrań z worków. Opinie naszych klientów oraz doświadczenie mówi nam, że niesort który mamy w ofercie „obroni” się jakością bez wybierania.


Czy mogą Państwo dostarczyć towar pod wskazany adres?

Oczywiście, jako profesjonalna firma posiadamy własną flotę samochodów transportowych, które mogą dostarczyć towar pod wskazany adres. Wystarczy zapoznać się z naszym cennikiem. Tu warto wspomnieć, że nie zarabiamy na transporcie. Przy zamówieniach od 200 kg transport Gratis.

Kliknij i dowiedz się więcej: Cennik dostaw

Skąd pochodzą importowane ubrania?

Na rynku istniejemy już od 2007 roku. Od samego początku współpracujemy z tymi samymi organizatorami zbiórek odzieży preferując stabilną i długotrwałą współpracę. Nasze ubrania pochodzą głównie z takich krajów jak Walia, Wielka Brytania, Irlandia czy Niemcy.

Po więcej szczegółów zapraszamy tutaj: O Firmie

Zamówiony towar można odebrać samodzielnie czy trzeba korzystać z Państwa usług transportowych?

Odbioru można dokonać we własnym zakresie. Warto wspomnieć, że nie zarabiamy na transporcie zakupionych u nas ubrań. Posiadamy własną flotę samochodów, które mogą zamówiony towar dostarczyć pod wskazany adres. Od 200 kg zamówionego niesortu transport jest gratis.

Szczegółowe informacje odnośnie transportu: Cennik dostaw

Dalej masz pytanie

napisz do nas, odpowiemy

Formularz kontaktowy